2e februari 2011

God morgon mina kära läsare♥
Det var nästan lyx idag. Haley vakna för 10 minuter sedan kanske. Så skööönt! Jag låg faktiskt vaken en stund innan hon vaknade och undra om hon aldrig skulle vakna. Jag ville ringa mamma, men så lat som jag är så ville jag inte lyfta mig någonstans. Så fick vänta tills nu. Vill ju inte väcka henne.
Nu ligger hon här bredvid mig och tittar på skärmen. Och jag ligger här och är orolig över det där med min brorssas pass. Idag är ju sista dagen vi kan få det innan thailand, annars kan vi inte åka, tyvärr!
Och min bror är väl den som lider mest, då det är han som blir drabbad för något hans äckliga far gjort! Att hans far sjunker så lågt och inte låter sin son åka på semester är helt jävla sjukt.. Nej, synd att det finns såna människor som honom!!
Jaja, nu ska jag mysa med en glad och nyvaken Haley! :) Hörs sen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0