3e februari 2011

God förmiddag kära läsare!
Jag fick anstränga mig för att stiga upp. Eller nej egentligen inte. Haley vakna inte förens nu så det är ganska lugnt. Hade ju inte bangat på att sova lite mer, men jag gnäller inte.
Skulle ringa dit vi hade bokat biljetterna och be dem om hjälp med passnummer och sådant, men fick ett mail att de hade satt in passuppgifterna och att vi kunde skriva ut biljetten bara. Älskar sådan service!
Så nu när jag inte behöver ringa några samtal ska jag rensa alla mina 1000 mail. Låter fint va?
Så länge om ni vill kan vi köra frågestund eller? Har ni ens några frågor?
Nej, nu börjar Haley bli gnällig. Vill ha uppmärksamhet! Så vi hörs sen, ha det bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0