arg&ledsen

Nu har jag precis fått mina naglar påbyggda och sen har jag byggt på janes och pias. Blev snygga!
Tog tyvärr inga bilder. :/ men ska nog ta och göra det..
Känner mig fortfarande arg och ledsen och jag kommer nog aldrig komma över det förens jag verkligen vet hur det blir. Och när jag vet hur det blir och får reda på det tråkiga svaret så kommer jag bli besviken och så jävla förbannad. Ja, men det är nog inte så konstigt!
Men får vi åka blir jag glad och då blir det enklare. Men jag tror ju dock inte att turen är på min/vår sida.
Inte när jag gått igenom allt som jag fick gå igenom idag..
Det är nog första gången på länge som jag verkligen känner mig så svag som att jag ska falla vilken sekund som helst.. Och jag känner mig så nere och vill inget annat än att bara skrika och slå ihjäl någon..
Jag kan helt enkelt inte förklara mina känslor. Det är förvirrande och för många olika slags känslor. Jag känner hat&ilska. Samtidigt som jag är ledsen och sårad!
Ja, jag tror att ni förstår när jag säger de små orden..
Finns ingen människa jag faktiskt hatar på riktigt även fast jag själv sagt det. Men denna människan som är min brors far bokstavligt talat HATAR jag över hela mitt häjrta...
Han har verkligen fått mig att falla. Enda människan hittills!
Nej, jag vill inte skriva mer. Jag bara gnäller känns det som.. Hörs imorgon♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0