EFTERLYST .

Ikväll ska jag se efterlyst. Börjar i och försig om 5 minuter. Så det blir bara ett kort kort inlägg. Men efter det lovar jag er ett inlägg ni kan läsa och tycka är rolig. Eller kanske tycker ni den är skittråkig. Vad fan vet jag?
Jag har blivit skit tråkig här i bloggen, men jag försöker att bättra mig. Okey?
Ni ska få lite bilder sen också. Finns en bild på Haley som jag älskar. Den är så amazing! Men jag vet inte om jag vågar lägga ut den då man ser hennes lilla kiss, vet inte om det är farligt eller om någon gör något med den. Men jag hade velat lägga ut den då den är så underbaaaaaaaaaaar♥
Men vi får se. Nu ska jag knalla iväg till tv-rummet. Hörs sen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0