en kalldusch

Snart ska jag ta en kalldusch, jag är så fruktansvärt svettig och helt klibbig så det är äckligt. Men jag klargar inte.
Sen ska vi lägga oss tidigt ikväll, imorgon bitti ska vi upp och ge munkar mat och blommor och få med oss lite tur. Sen bär det av till pak kret, där min låtsas mormor bor. Just nu är vi hos min halv morbror. Sen på måndag bär det nog av till min kära morbror i Pachi igen. Där är det allt för trevligt!
Får se om vi hinner in om något köp center imorgon. Hampus vill ju så gärna!
Sen så ska vi iväg någon dag/helg också förhoppningsvis!;)
Det är trevligt i Thailand. Trevligare får man leta efter. Och jag har nog redan gått upp 100kg, då jag ätit rent för mycket gotte saker som inte finns i sverige!:)
Men det får man lov när man är på semester!(; Eller vad säger ni?
dessa munkar har varit min kärlek de senaste dagarna!

massa god&annorlunda mat. de svarta äggen är inlagt ägg!


Kommentarer
Postat av: Denise

Tack May för vi får lite uppdatering här i Kalla Sverige oxå! =) sköt om er! ;)

2011-02-14 @ 13:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0