Haley 6 månader♥

Kära dotter.. Min fina fina dotter har en speciell dag. Det är hennes månadsdag, men inte vilken månad som helst! Idag blir hon 6 månader. Ett halvår! Min älskade lilla flicka har varit med oss i 6 månader, det känns inte som det. Tiden går rent för fort. Det kändes som det var typ 2 månader sen jag låg i en sjukhus säng och krysta för kung och fosterland! Men nej, idga är hon 6 hela månader. Hon är en stark och vacket bebis. Och jag är så tacksam över att vi fått henne. Att vi var den som fick denna fina gåvan. Hon är den bästa och det absolut vackraste bebisen i världen!♥
Hon är så stark och så frisk, jag är så stolt över henne!
Och på hennes 6 månadersdag ska hon få flyga. Hon ska resa för första gången i hennes liv och den första resan är till Thailand. Min fina tös, mamma älskar dig!♥
första dagen. endast några timmar gammal.
en månad eller något. underbart vacker♥
1-1½ månad, världens finaste sovsätt;)
vackra unge .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0