Har så tråkigt

Jag har verkligen super tråkigt. Jag hade velat ha sällskap just nu asså. Och Hampus kommer inte hem förens om 2 timmar. Vilket är rent för länge.
Haley vill inte leka med mig, hon vill hellre mysa själv på golvet.
Och jag har inget vettigt att göra. Har plockat undan och sådant och har inget annat att göra.
Förresten jag lyckades till och med att smälla ett glas imorse. LYCKAT! Tur att Haley inte var i närheten när alla tusen bitar flög omkull. Jag förstår inte hur jag lyckas med allting.
Det kan ha berott på att jag var så irriterad och stressad imorse.
Jag var liksom hungrig samtidigt som Haley var hungrig och ville ha gröt. Så fick göra gröt till henne samtidigt som mackisarna kokades på spisen.
Plocka undan då gröten var för varm, Haley körde runder i gåstolen, och insåg att jag är typ som en "hembiträde".
Folk äter, dricker och skiter i att plocka undan det. Ja, där står jag dagen efter plockar undan, ger bebis mat, bytar blöjor, diskar och dammsugar. Jag har aldrig känt mig så jävla utmattad förr.
Det var inte alls lika kul som jag trodde att flytta hemifrån!"/ Tvärtom! Det handlar om ansvar 24/7.
Ni som tror att det är skööönt att slippa föräldrarna och bara vill flytta hemifrån så snabbt det bara går. Tänk ett steg längre! NI SKÖTER ALLT SJÄLV!
Jaja, nu har jag inte mer att säga. Hörs sen♥
skitig spegel jag vet!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0