Lyxfällan Vanita

Är hon normal? Har hon hjärnceller nog? Vad är det för fel på den människan?
Jag har ännu fler frågor. Jag fattar inte. Jag förstår inte. Hur kan man ens tänka tanken av att ha typ 4 olika banker och handla en massa saker för kredit pengarna (LÅNADE PENGAR) och sen det att man inte har ett jobb?
Hon hade ingen inkomst, men bodde själv och betalade räkningarna på lånade pengar. Hur tänker man då?
Och handla en massa märkes grejor när man inte ha inkomst är väl lite stört eller? Är det bara jag som tycker det.
24 bast nu, en söt och väldigt glad tjej. Men hur tänkte hon?
Att skulderna aldrig skulle betalas tillbaka eller?
Gud, när jag såg programmet precis tappa jag hakan. Visste inte om jag tyckte synd om henne eller om jag tyckte hon var helt jälva körd. Jag kommer tillbaka med ett svar när jag vet...
Och hennes drömma är stora! Det var sälja stora båtar, och bli filmstjärna i Los Angeles. Ja, det är bra med drömmar. Men man kanske ska börja någonstans?
Inte började Micheal Jacksson sjunga och blev känd direkt. Eller?
Nej, vi ungdomar har har stora drömmar och vill mycket. Men livet är inte sådär lätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0