natti natti

nu ska jag gå och lägga mig. Känner verkligen att det är dags nu. Men först ska jag ut och blossa. Ja, ni läste rätt. Jag har börjat röka igen. Eller gjort det ett tag nu. Det kom samtidigt som stressen och alla tankar.. Och jag vet, det är inte bra. Inte för någon! Men det är trots allt mitt val. Ingen annans.
Men jag ska sluta. Nu när vi åker till Thailand ska jag sluta röka. Det var så jag slutade att röka förra året. Det var det som fick mig att vara ifrån cigaretterna när jag var gravid! För att jag inte rökade i Thailand.
Kommer förmodligen att få en massa kommentarer nu.. Men jag kan säga en sak!
Jag är ingen dålig mamma bara för att jag rökar. Jag rökar inte i närheten av henne. Och oftast så brukar jag tvätta händerna.. Man är ingen dålig mamma om man rökar! KOM IHÅG DET!
I såna fall är du en dålig mamma om du shoppar, för du slösar på pengar då också. Och skada dig kan du också göra, ifall du blir påkörd!?
Så klaga inte!!!
Men god natt ialla fall, sovgott! Puss&kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0