NY DESIGN!

Ser ni?
Jag har äntligen vågat testa något nytt.. Okey, hälften av den gamla designen är kvar, men jag har vågat mig på en ny FÄRG! Och så en snygg header. Tyckte det blev lite mycket. Men jag testar. Kanske om jag verkligen inte tycker om den bytar jag ut den imorgon.
Älskar att pilla i ps. Speciellt när man kan de dära smådetaljerna.
Hampus installerade ps till mig nu ikväll, och så laddade vi ner nya textstilar och penslar. Men inte allt för många. Jag satt och titta på "efterlyst" och bad Hampus ladda ner lite snygga och fina. Men som sagt att be killar göra något sådant är typ som att fixa det själv!

Men men, vad tycker ni nu om min blogg? Var lila fint? Om inte vad ska jag ha för färg då?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0