packa kanske?

Jag kanske inte skrivit det innan, men jag packade ju förra veckan eller något men vi måste ha en större väska. Därför ska vi ta mammas väska och hon vår. Haley måste ju ha blöjor, välling, våtservetter, välling flaskor, nappar, kläder mm. Det är väldigt mycket och jag vet inte vad jag ska packa ner med.
Tänkte typ ta 10 stycken bodysar, 4-5 pack byxor och kanske nån kofta/tröjor.
Men sen då? Vad mer behövs? Hur många paket blöjor ska med? Och hur ska allt få plats?
Ja, det är ju en rätt bra fråga..
Gud, jag är nervös och helt förvirrad.. Låter det bra eller? :o
Någon som vet vad mer man bör ha med sig. Alvedon och näsdroppar har jag redan.
Något annat kanske?


En sån här har vi packat i, men nu måste vi byta. (bild lånad från google)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0