sista pusselbiten på plats..

Glömt berätta för er att min sista pusselbit är på plats nu. Igår så hämtade jag nämligen min saknade och älskade klocka. När jag gick in där först och hon stod där bakom disken leta så såg jag sen att de inte hade gjort något med klockan alls! Jag blev så jävla förbannad och de bad min komma tillbaka om 30 minuter.
Jag var så förbannad av tanken. De sa att dem hade skickat in den och att det skulle ta bara en vecka?! Men nu hade jag väntat i 4 veckor. Lite mer!
Så kunde dem inte fixa klockan nu så skulle jag be om en ny! Och när jag kommer tillbaka(lite mer än 30min) fick jag tillbaka min klocka. Min älskade klocka. Den pusselbiten jag saknat!
Så nu är den hel och fin!
Nu är den sista pusselbiten på plats!
jag älskar min klocka♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0