11e januari 2011

God eftermiddag mina kära♥
Jag är nog rätt förkyld idag. Verkar så ialla fall. Halsen gör så äckligt ont när jag ska svälja.
Och Haley ligger på pappas mage för att hon mår skit. Hon är sjuk och det gör det inte enklare när ögonen och näsan rinner på henne. Vet inte vem som smittat vem. För vi blev typ sjuka samtidigt om man säger så.
Ska ialla fall snart sticka till banken och ta ut våra sparade pengar. Sen ska vi växla pengar också, men det får bli en dag då det är mer värde på pengarna.
Hur som helst så vill jag bara bli frisk igen. Jag vet jag har inte ens åkt på en ordentlig sjukdom men jag vill inte vara sjuk. För jag vill kunna resa och vara på den säkra sidan.
Videobloggar går inte heller. De laddar inte upp. Fel på deras sida eller på vårt internet?
Men det kan ju inte vara fel på våran internet då faktiskt vi faktiskt kan gå in på alla andra sidor.
Och jag kan ju trots allt blogga och så.
Men men, vi lär märka under dagen om videoinlägget kommer att funka eller ej.!
Men nu ska jag fixa mig lite, sen ska vi dra till banken!
Vi hörs senare. Och så hoppas jag att ni mår bättre än mig och stumpan!
Puss&Kram♥



Kommentarer
Postat av: din skratt guide

Hejsan, gillar du de är extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D

2011-01-11 @ 16:21:01
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0