12e januari 2011


Hejsan sjuklingen som skriver här!
Hoppas att ni mår bättre än mig och gjort mer nytta än vad jag gjort idag.
Idag har jag inte rört ett enda finger. Hampus har sprungit som en slav för mig och Haley.
Okey, Haley har han inte behövt slava för. För hon mår som en prinsessa idag igen. Hon är visst lite snuvig men det hindrar inte henne från att ha det jäkligt bra. Hon har sovit kapp med mig hela dagen idag. Men även sprattlat, snackat och lekt. Har ätit två mackor på hela dagen. Känns bra eller?
Lönt att äta när man ändå inte kan smaka något?!
Är fett sugen på kinamat också. Men vet inte om det är något att ge sig in på nu när man är dålig.
På tal om dåligt, mitt huvud lär sprängas snart. FYFAN!
Varje gång jag hostar upp 3 liter slem, så dunkar huvudet, hjärnan hoppar typ upp och ner!!
Asså jag får sån ångest, att varje gång jag hostar så vill jag gråta. Okey, jag ska vara ärlig. Inatt när jag skulle sova, så hade jag ju självklart den värsta hostan. Och då böla jag! Ja, ni läste rätt. Jag bölade satan ta mig!
Jag tycker sådär lagom synd om mig själv. Och vill ha helkropps massage! Jag menar, det är väl inte för mycket begärt?

Nu ska jag ta min unge!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0