13e januari 2011

Hola hola!♥

Ni får ursäkta min dåliga uppdatering!
Men det får man väl lov att ha när man är sjuk?
Jag och Hampus sitter iallafall och letar efter en lägenhet.
Även fast denna vi bor i nu är stor och fin så saknas det ändå mycket.
Vi ha tex. ingen torktumlare, vilket gör att det tar evigheter för oss att tvätta, och när vi väl tvättar går det med 2 maskiner om dagen. Så innan vi är klara med en tvättkorg har vi fyllt en ny.
Sen så funkar inte fläkten som den ska.
Och sen så bor vi ju med Hampus farmor och farfar som är våran hyresvärd. De är släkt. Men samtidigt så tycker jag att de ska behandla oss som en hyresgäst också.
Som innan idag kom Hampus farbror eller något och början vara spydig mot Hampus. Bad Hampus flytta bilen, och sa att han inte kunde ställa den rakt vid ingången av parkeringen. Och avsluta med "fattar du?"
Hampus kom upp och vart förbannad och började tycka att det inte längre är så roligt att bo här.
Han som sa till Hampus bor verken här eller under oss. Han är son till hampus farmor och farfar, men han bor inte här så tycker ju inte att han har den rätten att vara så kaxig då.
Vi betalar faktiskt för att bo här.
Så Hampus och jag snackar om att flytta nu. Även fast vi får mindre yta för samma pris så är det nog värt det.
Men vi kommer inte att bo kvar i Löberöd då. Utan Eslöv eller Lund. HELLRE DET!
Eller så funderar vi på Malmö. Jag har åtminstone min syster där.
Men vi får se. I och med det bara är han som jobbar så blir det lite svårt. Men efter att vi kommit hem från Thailand så ska jag fixa jobb jag med (:
Sen så ska jag söka in på distans nu snart. LÄNGTAR!
Hur som helst, äta lite glass och spela lite tv spel nu kanske?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0