14e januari 2011

Godmorgon mina kära läsare♥
Första dagen på hela veckan som jag faktiskt är uppe i "normal" tid. Jag har ju ingen som helst någon tidsuppfattning längre. Men idag sov jag i sängen och Hampus på soffan då vi hade lite tjafs igår, så lika bra att vara ifrån.
Så jag tog Haley imorse. Eller ja, vid 10 tiden. Hon fick flaskan och jag trodde hon ville somna om, men icke!
Så jag steg upp med ett leende och byta blöja, kläder och började diska. Leta efter mitt skal till mobilen också, men hitta ett annat som jag inte leta efter. Men det rosa jag leta efter hitta jag inte. Jag var så säker på att jag la den på hyllan i min klädkammare. Får väl leta vidare sen.
Tänkte att jag skulle hoppa in i duschen också, och sedan ta på mig. Det hade ju inte varit helt fel.
Haley går just nu i gåstolen och tycker det är super!:thumbup:
Ska möta upp Ponne sen också, och så ska vi hämta min kära bror som jag inte träffat på en hel vecka nu.
Men nu ska jag kela lite med bebisen, sen så ska jag duscha. Så vi hörs sen♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hääärligt, :D allt bra?

2011-01-14 @ 12:16:42
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Sari

ha jättekul ikväll ihop...Pontus hade köpt en liten present till er Prinsessa.....Hon får en dubbell present nästa gång;o)

2011-01-14 @ 17:06:03
URL: http://tuulikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0