17e januari 2011

Hej kära bloggläsare♥
Allt bra med er? Jag mår toppen idag, förutom att jag fortfarande är rätt förkyld. Men det lär väl gå över snart hoppas jag. Har gjort vid mig nu, för vi ska snart in till Eslöv för att hämta Haleys paket som hon fått från Libero, och sen för att äta middag med mamma och min bror. Ska bli trevligt!
Det var längesedan vi alla satt och åt tillsammans, tror det var julafton sist.
Sen så kommer här upp lite bilder under dagen också.
Har varit flitig med bilderna idag.
Vad gör ni andra idag då? Går i skolan? Eller ni kanske redan har slutat?
Sen när vi kommer hem så ska vi antagligen börja packa lite smått inför vår resa.
Jag lännnngtar!
Men nu ska jag fixa klart allt, sen ska vi åka. Hörs sen! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0