18e januari 2011

Godmiddag läsare!

Mår ni fint eller? Jag gör ialla fall. Idag vaknade jag inte alls lika sent som jag brukar göra. Men ändå tillräckligt sent. Men hur som helst skulle jag ju åka och fika med Jane, men jag sov när hon ringde så det blev ju inte riktigt så. Men hon kanske skulle upp en runda sen. Men jag vet inte när. Får se också om Lina kommer. Orkar inte ha fullt hus idag. För jag snackade redan med Lina igår att hon ev skulle upp här.
Hampus är i full gång och städar lägenheten. Jag gör inte så mycket nytta direkt. Men han tycker om att göra det i sin egen takt. När jag gör något så är det alltid så stressigt. Allting ska gå snabbt, och det ska bli rent samtidigt.
Jag tänkte på det innan när jag stod och sminkade mig, att jag önksar att lägenheten var lika ren och fin som när vi precis hade flyttat in här. Men det lär ju knappast att gå. Med tanken på att vi har fler möbler nu än vi hade i början. Och sen är det alla Haleys grejer som hon fått.
Men men, så är det väl att ha småbarn antar jag.
Nej, nu ska jag leka med min bebis! Så vi hörs sen?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0