8e januari 2011

Hejsan allihopa!♥

Det var rätt så länge sedan jag bloggade ordentligt. Men nu är jag på det igen. Fast idag är jag rätt så bakfull!
Jag mår skit. Eller ja, jag mår som jag förtjänar heter det ju faktiskt! Men fy vad min mage inte vill som jag vill. Och jag har sovit kanske 4-5 timmar max! Sen vila jag lite nu också under dagen och det var välbehövligt! Eller vad det heter. Jag hoppas ialla fall att ni andra mått bra och haft det underbart under ert lov/semester!
På tal om semester så sticker vi om mindre en en månad! Igår var det exakt en månad kvar! Och Haley blev alltså 5 månader igår. Hon växer och växer så det är knappt sant!
Och för er som undrar så hade vi lite chillkrök här igår. Var inte allt för vilt utan det var lagom tempo och det var roligt!:thumbup: Vilket faktiskt är huvudsaken.
Och från och med nu ska jag börja blogga mer. Precis som det var förr. Kanske dyker det upp några videoblogg sen också, och bilder kommer absolut att komma idag! JAG LLOVAR!♥
Puss så länge!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0