22a Januari 2011

Hejsan bloggen♥
Har ni haft en bra dag hittills?
Jag är skit sen när det gäller att blogga på helger osv. Men jag bloggar ialla fall.
Jag sov ganska länge idag också. Och det var skönt.
Sen måste jag börja gå upp när Haley vaknar, för Hampus börjar jobba igen på måndag. Dock är det på deras verkstad eller vad det är.
Jag har gjort vid mig och sen vid 18 tiden ska vi till Hörby. Ska till Anna och Robin och käka med dem ikväll.
Snack om annat så hade jag det skoj igår med både denise först och sen med mathilda och corre.
Det var verkligen super roligt. Alla bilder vi tog, ja de kommer upp på bloggen. Men corre är lite petig när det gäller det och ville inte att jag skulle lägga upp bilder på henne för att hon inte blev bra. Vilket inte alls stämmer för hon blev super söt!
Men men, ni ska få se några bilder. Och hoppas att ni tycker de är lika fina som jag!
sötaste mathilda .
en väldigt seriös jag .
finaste mathilda .
en somrig may .

Kommentarer
Postat av: Emilia

Finfin blogg

2011-01-22 @ 17:36:56
URL: http://emiliabritting.com
Postat av: Elin

Gud jag knänner knappt igen dig.

Senast jag såg dig var du typ 11 år.

& Gud vilken söt bebis du har:)

2011-01-22 @ 18:03:44
URL: http://www.Elinsgladadagar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0