24e januari 2011

God natt typ?!

Detta är mitt första inlägg för idag. Det är ju måndag nu! Hoho.
Bloggade inget igår då jag jobbade en hel dag på Assars. Kan bara säga att jag var helt död efter.
Somnade direkt när vi kom hem, hann knappt komma innanför dörren innan jag längtade till sängen.
Somna när vi skulle titta på film och vakna nu?! Jag menar varför vakna nu? Hampus och Haley sover, Hampus ska ju upp snart och börja jobba. FAN, jag vill ju sova nu och ligga och hålla om honom.
Men istället glor jag film, bloggar, äter naturgodis och dricker redbull!
Ja, ni hörde helt rätt. Och nu börjar verkligheten igen. Jag ska upp tidigt, diska, plocka undan, leka med Haley, ge haley mat, städa och laga mat. För nu är inte Hampus hemma och hjälper mig mer. Men det ska nog gå bra.
Tur vi ska åka på semester om typ 2 veckor, mindre kanske?
Nej, nu ska jag sluta tjabba. Sov gott♥

Kommentarer
Postat av: MODEMARTIN

Har du haft en bra helg? :)

2011-01-24 @ 02:56:35
URL: http://www.modemartin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0