27e januari 2011

Godmorgon på er♥
Sovit gott alla? Jag har iallafall. Jag bloggar tidigt idag, men det är väl inte helt märkvärdigt eller? JO, kanske lite då. Var kanske tusen år sen jag vaknade såhär tidigt och bloggade vid den här tiden.
Men har precis kommit hem från BVC med Haley. Hon var gnällig, för trött var hon. Hon brukar ju sova vid den här tiden. Men idag vaknade hon extra tidigt för att hon ville leka. Så det blev ju så att hon blev trött och gnällig. Samarbetsvillig var hon iallafall inte för 5 öre! Och där kämpar jag för liv och död för att få henne tyst. Så hela läkarkontrollen fick göras med Haley på mig! Ja, där stod jag och bara stod ivägen, medans Haley inte ville annat än att bli buren av mig.
Jaja, hur som helst. Hampus ligger och latar sig för hela slanten. Snart ska vi dra in till Lund för Hampus ska ta sin sista Twinrix spruta. Undra om han kommer att gråta. Vad tror ni? Haha, nej han är duktig när det gäller nålar.
Nej, nu ska jag faktiskt ta något att dricka. Och kanske äta. Känner att jag behöver det!
Många dagar jag inte ätit nånting på hela dagen, mer än kvällsmiddagen. Vilket inte är bra!
För man går ju inte ner i vikt på det där sättet. Slutar man äta och sen börjar äta igen, ja då går man dubbelt upp asså! Så nej, bästa sättet är väl egentligen att äta ordentlig frukost (viktigaste måltiden på hela dagen!) så man klarar sig i några timmar, sen lite lunch (kanske någon sallad?), sen om man nu behöver typ fika? Ja, då får man väl ta en frukt eller något. Sen får man vänta till kvällsmiddagen, som lär bestå av massa onyttigt. Men man kan göra det nyttigt om man vill. Och man ska ju inte bara tänka på att äta nyttigt, utan dricka med. Som alkohol och läsk är väl kanske inte det nyttigaste eller?
Okej, lyssna inte på mig. Läs inte ens det jag precis skrev. Jag kan fan ingenting om mat och diet! Jag kan bara äta det jag vill äta. Men jag kanske borde börja tänka på min kropp!! Ja, fyfan vad det där lät bra..
Nej, nu FRUKOST!


såhär ser jag ut denna morgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0