29e Januari 2011

Hejsan allihopa!♥
Jag ber om ursäkt för gårdagens dåliga uppdatering! Men jag var arg och riktigt förbannad så jag valde att hålla mig borta från datorn.
Vi vet ännu inte hur det blir. Men vi har skickat in ett mail i och med att det inte går att nå dem via telefon. Så hoppas att det hör av sig någon gång i nästa vecka så vi vet. Annars får vi helt enkelt boka en ny. För åka ska vi!

Sitter här och äter pasta sallad och bloggar. Steg upp för inte så länge sen. Vi ha en helg fri helg nu. Haley är hos sin mormor och ska vara där hela helgen och jag och hampus ska ta det lugnt och umgås och snacka skit! Sånt som vi inte hunnit göra på väldigt länge.
Jag märkte redan igår att stämningen var rätt bra mellan oss. Jag var irriterad för biljetterna. Men jag skrattade och vi skojade med varandra utan att någon blev sur på riktigt!
Lina och Mela gjorde också oss sällskap. Men de körde hem sen vi 1.
Nu ska jag käka upp min sallad och planera något vi kan göra idag. Puss på gumpen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0