30e januari 2011

Hejhopp!
Allt bra med er? Jag mår fint.
Nu ska vi faktiskt köra iväg och hämta Haley. Kommer antagligen att bli där också till ikväll om inget annat.
Sugen på att dra dit barnvagnen och gå ut en runda. Haley behöver luft och jag behöver en promenad. Två flugor i en smäll, PANG!
Somnade typ inte förens efter 6 imorse, men vakna ovanligt tidigt iallafall.
Åhh, jag längtar efter Haley. Och jag längtar efter Thailand. Får svar nu i veckan förhoppningsvis.
Men hur som helst kommer vi ändå att åka de datum det är planerat. Om inget annat bokar vi nya biljetter.
Jaha, något mer att säga? Nej, faktiskt inte. Så ni får en bild på mig så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0