9e januari 2011

Godmiddag alla läsare!♥

Allt bra med er idag? Jag mår mycket bättre idag. Kanske för att jag mådde rätt så risigt igår!
Hur som helst så vaknade jag lagom sent idag, Hampus och Haley med faktiskt!
Men en sak också! Haley har blivit duktig på att gå och lägga sig i tid. På att faktiskt somna tidigt om kvällarna och sova hela natten och vakna typ 8 halv 9.
Trots att tidigt om kvällarna för mig är typ 10 halv 11 så känns det ändå bättre än typ 12 på natten elller senare än så. I början hade ju Haley inga som helst tidsuppfattningar, vilket gjorde att hon var vaken till typ 02 vissa nätter och ibland senare. Men de hade en förklaring sen. Haley var ju en nattbebis i min mage och så ville hon ju fortsätta. Hon var ju chefen! Och vi fick följa hennes tider!
Men idag möts vi på halva vägen! Hon har blivit så extremt duktig nu och lär sig nytt för varje dag som går.
Som förra veckan lärde hon sig tex. att pappas ljud var lite läskiga och började gråta till de ljuden varje gång. Lärt sig att sätta upp sina knä och lyfta på rumpan nu, men har inte riktigt fattat det där med hur händerna ska användas. Sen tror vi att hon har börjat förstå att hon heter "Haley" nu. För varje gång man ropar på henne så tittar hon, eller säger man hennes namn så reagerar hon, precis som att hon vet! Hon är så duktig mitt lilla liv!♥
Nu har jag faktiskt inte tid att sitta och skriva mer, detta var bara "första"-inlägget av det hela.
Men vi hörs sen efter att jag har duschat!;)
Puss och kram♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0