bloggar ändå

Jag kom på att bloggen är en del av mig, jag kan liksom inte bara skita i den hur som helst. I såna fall måste jag be om lov först. Och sen kom jag på att bloggen är det enda stället på hela jorden där jag kan skriva exakt vad jag tycker och tänker. I hela jorden så är bloggen det enda stället som verkligen förstår mig och tar imot allt det där jag har att säga. Därför så tänker jag blogga. Kanske inte blogger lika mycket och kanske inte är så intressant att läsa. Men kom ihåg, det är min blogg. Och det är här jag skriver ner allt det jag har att säga!
allting har blivit så fel mellan oss.
ibland kan både du och jag vara idioter .
men jag tycker inte att det ska hindra oss från att vara ihopa.
men ibland blir det för mycket.
men du är världens finaste pappa! bara så du vet om det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0