dags att lägga sig kanske?

Jag funderar på om det kanske är dags att lägga sig kanske?
För vi ska upp rätt tidigt imorgon och lämna Mela på kör skolan och sen ska vi göra absolut ingenting. Lina är också här nu. Efter alla om och men! Men hon smet sig ut och hoppade in i bilen trots vad hennes föräldrar sa. BUSIG lite Lina. Men hon ville prata. Hon har mått rätt dåligt idag.
Så hoppas att hon blir bättre.
Och min hals dödar snart mig. Inte riktigt ännu, men snart kommer jag att dö av smärtan! Och det hoppar jag helst över! Kanske ska lägga mig nu innan det är rent för sent.
Så vi hörs imorgon människor! Kommentera, så blir jag glad!♥
GOD NATT!♥


min prinsessa!




Kommentarer
Postat av: lina :)

tack för att ni stöttar mig! <3

2011-01-12 @ 14:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0