DRÖM..

Jag har haft samma dröm nu tre nätter i rad. Jag älskar drömmer precis lika mycket som jag hatar den!
Jag önska att den kunde bli sann, samtidigt som jag önska att den inte blev det.
Jag vet inte hur jag ska förklara drömmer riktigt. Men det handlar om en fd bästavän!
En vän som jag skrivit om på bloggen, en som jag förlorade för att jag valde fel umgänge osv.

Ni som följer min blogg varje dag har nog inte missat inlägget. Eller ja, jag har skrivit mer än ett inlägg om det. Men för inte så länge sedan skrev jag om det här på bloggen.
Grejen är den att jag älskar drömmen. För då får jag umgås med denna person, jag pratar med personen och allt känns så jävla enkelt! Jag älskar drömmen för att jag får vara med personen, och för att vi får vara med varandra. Vi kan snacka, umgås och ha kul med varandra precis som ingenting hade hänt.
Men vissa nätter drömmer jag lite mer hemska saker. Att personen inte vill snacka med mig, då blir jag sjukt sårad och vill helst bara dö.
Och lite så känns det i verkligheten. Jag vill ha tillbaka min vän. Personen som jag verkligen litade hundra på!
Jag älskar denna dröm, för då slipper jag hur det är i verkligheten. Och oavsett hur allting är i drömmen så känns allt ändå så himla bra!
Men samtidigt hatar jag denna dröm, för att jag vet att den aldrig kommer att bli sann.
Men sen samtidigt så känns det lite mysko att jag har drömt om samma person nu 3 dagar i rad!?
Jag vet inte, men för mig låter det ialla fall sjukt mysko.
Jag kan väl säga så mycket att jag önskar att det jag drömmer blir sann en dag!
Det är den enda pusselbiten som saknas i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0