duschen CHECK!

Har typ precis stigit ut ur duschen, sköönt!
Nu känner jag mig så fräsch igen. Länge sedan den känslan föll mig på smaken.
Har ju som sagt legat sjuk hela veckan, och är man sjuk för man vara lite nasty! Det är tillåtet, faktiskt.
Nu har jag satt på mig nya rena kläder som luktar skunk. Okey, jag skämtade. Det luktar så underbart!
På tal om annat så ligger Haley och sussar gott i våran säng. Nanna henne innan jag slängde mig i duschen. Hon brukar aldrig vilja sticka upp vid 10 i vanliga fall fast gjort det hela veckan. Så hon är trött efter bara 1-2 timmar efter det att hon stigit upp.
Vet ni en sak som jag kom att tänka på nu?
Haley har fan i maj sovit hela nätter sedan hon var 2 veckor gammal. FATTAR NI?
Sedan dess har hon sovit från kväll till morgon utan ett ljud. I vanliga fall brukar det alltid vara från period till period. Det brukar alltid ändras. När man väl fått klick på det, så ändrar dom sina vanor. Men Haley har inte ändrat ett smack! Fan vad sköönt!
Jag tror att hon gjort mig för bekväm. Att jag till och med tycker att 10 är tidigt:o!
Men jag vet ju själv om att det inte är så tidigt som jag tror att det är när jag är nyvaken.
Hur som helst, ska sminka mig nu. Vilket jag inte gjort på hela veckan heller. Ska bli skönt att komma in i sina vardagskläder igen.
Hörs om en stund, kyss!♥
sån pappa gris .
men även lite mamma gris .

Kommentarer
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Superfin blogg! Var gärna med i VECKANS BLOGG, vinnaren blir länkad i ett inlägg om dagen i en hel vecka! Ett superbra tips om du vill ha flera läsare på din blogg! Kram :)

2011-01-14 @ 19:38:44
URL: http://ellminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0