FÄRGAR HÅRET

Just nu sitter jag och håller på att få färg i mitt slitna hår. Jarin och Lina har hjälpts åt, och jag har typ halv sovit under tiden. Skit skönt ju. Fick ligga ner dessutom;)
Haley är väldigt dålig på tal om annat. Hennes ögon rinner konstant och hon är snuvig som bara den.
Men hon är super pigg. Hon har fått sitta i gå-stolen nu ikväll.
Vet inte om det är för tidigt för henne att gå i den. Men hon har ialla fall haft skoj med den och faktiskt lärt sig att röra sig fram och tillbaka med den. Hon gick till och med under matbordet och där stod hon. Ingen såg henne, men tillslut hörde vi ljud. Och jag sa till Hampus att dra ut henne ifall hon skulle slå i huvudet. Men kom på sen när jag tittade under att så lång och stor är hon ju faktiskt inte ännu!
Men nu måste jag kila för att ta av färgen. PUSSSS!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0