Filmtime i sängen

Nu har vi lagt oss i sängen. Men vi ska inte riktigt sova ännu. Utan vi ska titta på film nu. Vet ännu inte vilken, Hampus har laddat ner nya, men jag är inte riktigt sugen på det. Då det är zombie filmer och sådant trams.. Tittar verkligen inte på det nu heller när det är natt. ABSOLUT INTE!
Hur som helst så blir detta mitt sista inlägg för idag. Men jag tycker att jag uppdaterat bra ändå. Skrivit om lite blandat. Idag skrev jag ju om för-nackdelar med att vara unga föräldrar. Och hoppas att många unga där ute som vill ha barn tidigt läser och ser lite mer på allt runt omkring. Att det inte bara är mysigt. Jag tycker själv att det är mysigt och underbart. Men det är så mycket mer än bara det!
Sen har jag tagit lite nya bilder på Haley idag, fast naken bilder. Vet inte om jag kommer att lägga upp dem här. Då det finns mycket barnporr också. Men kanske en rumpa går bra. Vi får se helt enkelt.
Fina blev dom ialla fall♥
Men nej nu säger jag god natt och sov gott. Hörs imorgon! PUSS♥


hittade haley tidigare idag under tv bordet.
hon la och åla sig på golvet först, men sen skriker hon och då hittar jag inte henne först.
men sen ser jag ett viftande ben under bortde. Och där la hon.
vad hon gjorde där under vet jag inte, och hur hon kom under har jag inte en aning om!

och arg var hon när jag väl hitta henne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0