första kyssen .

Jag har länge suttit och tänkt på det här med första kyssen. För alla är första kyssen något speciellt, sen efter det så är alla kyssar likadana. Det betyder inte något speciellt inte lika mycket som den första kyssen.
Varför är det så?

Första gången jag och Hampus pussades var dagen innan han åkte till Österrike och då var vi inte tillsammans.
Men det var en sån fantastisk känsla. Jag känner ju inte den känslan idag. Ibland kan jag göra det. Men det är enstaka gånger. Nu tycker jag mest att alla pussar är likadana. Bara den första som har skilt sig från de här "andra"! Det låter lite knäppt, men det är faktiskt så det är.
Alla pussar är likadana, förutom den första!

Jag vet inte vad ni har att säga om den saken. Ni kanske tycker att jag är helt sjuk? men säg då vad ni tror eller tycker och tänker!








Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar du hampus?

2011-01-24 @ 23:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0