GOD NATT!

Har precis tittat på en film som heter Down to earth. En väldigt rolig film, så den kan jag rekommendera till er som är komedi älskare. Jag tyckte ialla fall att den var toppen:thumbup:!
Nu sitter jag i sängen och bloggar. Jag tänkte berätta för er att det kommer att bli lite ändring i bloggen. Designen får vänta dock! Ialla fall tills hampus installerat ps till mig igen.
Men vad jag menar med förändring det är att jag ska vara mer aktiv här. Blogga om allt möjligt, inte bara sådär vad som hänt om dagarna och så. Utan kommer lägga upp fler outfits, veckans blogg ska vara varje vecka, kanske kör lite hiss och diss då och då, ladda upp minst en videoblogg om dagen, alltså både när jag snackar om allt möjligt, men också när jag ska berätta saker, eller när jag ska visa hur Haley gjort framgångar sen hon kom till världen. Ja, sådär allt möjligt. Ni förstår säker vad jag menar. Och förresten tänkte jag visa er en rundtur i vår lägenhet. Har ju inte visat er bilder eller något sen vi flytta in här. Visa ju bara bilder då vi höll på att flytta in. Så tänkte visa er en rundtur, genom att filma. Hade det varit något? Men först ska jag städa!
Och så ska jag visa massvis med bilder. Det tycker ni väl om?
På tal om annat så sover Lina och Mela här inatt. Lina ska till skolan imorgon så de lär sticka tidigt.
Men vi sover vidare. Sen ska vi förmodligen städa, sen in till Eslöv och hämta Haleys paket som hon fått från Libero.
Tror det är up&go. Men vi får väl helt enkelt se! NYFIKEN!
Nu ska vi sova, så med detta inlägget säger jag GOD NATT!
Och så ska ni få bilder som ni kan roa er med. Blir lite bilder från helgen och så.
Men sov gott! Puss&kram , M♥
när jarin och lina färgade mitt hår i veckan .
när vi hade lite chillkrök hemma i fredags .
Sötaste Jane, jag och världens bästa Ponne!♥ BIG LOVE PÅ ER!
Jane och Slisk .
ni får fler bilder imorgon, för nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0