JÄVLA SKIT

Igår kväll när jag och Hampus kom hem satte vi oss och skulle skriva ut biljetterna nu till Thailand. Då ser vi att där står på vår boknings sida att följande är avbokat! Fattar ni vilken panik vi fick?
Och än idag sitter jag här med världens panik och ångest! FAAAAN!
Tänk nu om vi inte kan åka? Tänk om vi måste boka om allting och tänk om något hänt? FAN. Och det är helt jävla omöjligt att nå dem också! Världens längsta kö och sen när man börjar närma sig så avbryts hela jävla samtalet. Och sen så när man skickar mail så skickas det tillbaks till mig. Asså det jag skickat. Jag vill inte ha några jävla KOPIOR!
Nej, jag måste få tag på dem annars kommer jag att få ANFALL!
Och tänk om vi inte får tag på dem, hur fan ska vi då göra?
Var fan ska vi då ringa? FFAAAAAAAAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0