Kan inte sova!

Nu ligger jag ute i vardagsrummet igen, jag kunde inte somna. Vet inte varför. Men Hampus kunde och Haley kunde. Vi tramsade oss som fan när vi skulle somna. Haley vaknade ju när vi skulle lägga oss(såklart) så jag tänkte ju inte mer på det. Så jag bytade blöja och la henne i vår säng, snacka lite med henne och så.
Sen så bestämde jag mig för att berätta en lite saga för henne. Men istället så tramsar Hampus sig som fan. Och skrattar och retar mig saga. Och Haley la i min famn och höll nästan på att somna. Men inte, för Hampus höllt på. Och jag försöker säga till honom, men så övertrött som jag är så skrattade jag istället. Och sen så sa jag till Hampus att berätta en saga själv. Då berättar han en historia om mig. Väldigt moget ju!
Inte direkt intressant heller för den delen. Men men, sen blev Haley lite gnällig så hon fick en flaska i sin säng och åt upp den gjorde hon och snacka vidare sen och somna utan ett gnäll!
Och nu sover både hon och Hampus. Och vi märkte också att katten tagit Teddys plats, alltså under sängen!
Och förresten från det ena till det andra så har jag faktiskt suttit och gjort lite nytta nu i bloggen. Rensade min kategori "BLANDAT". Det är ju en gammal kategori, där jag hade typ outfits, tips, shopping och sånt. Men sen gjorde jag ju var och en kategori till de olika ämnena. Så visste jag inte hur man kunde sortera den andra kategorin så jag döpte den till BLANDAT.
Men nu så hitta jag det och fick rätt på det. Så nu ska jag ta bort den. Och allt har hamnat på sina platser. Ämne för ämne. KUL!
Nej nu ska jag försöka sova. Så vi hörs senare idag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0