kärlek & respekt?

Vad är kärlek och respekt för er?


För mig är kärlek och respekt något man bygger upp. Antingen med en vän, partner, eller med sin familj.
Det är något man försöker att bygga upp. Och försöker det att bli så bra och tryggt som möjligt!
Men många har tappat uppfattningen av orden kärlek och respekt!
INGEN är värd att bli behandlad som skit, ingen är heller värd att någon annan går bakom ryggen! Men en sak alla är värda är respekt och kärlek! Det är en sak som är säkert, oavsett vad!
Och finns det kärlek och respekt med i bilden, så ska inte falskhet och lögner vara med!
Har man respekt för en person så ska man inte gå bakom ryggen på den människan heller.
Jag vet egentligen inte vad jag vill få utav detta inlägget. Men jag vill bara berätta för er att vara rädda om de ni VERKLIGEN bryr er om, visa kärlek för de människor ni ÄLSKAR, behandla människorna ni verkligen bryr er om och älskar med RESPEKT!

Ingen människa kommer någonsin att få såra mig eller min familj!
De människorna som sårar min familj, kommer aldrig att kunna se mig i ögonen igen!
Min familj går först och jag älskar min familj vare sig jag borde eller inte!
JAG ÄLSKAR ER .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0