min kropp .

Jag saknar min kropp. Riktigt mycket faktiskt!
Sen jag genom gick förlossningen så har min kropp blivit annorlunda. Den är inte detsamma längre.
Ingenting på min kropp är detsamma längre.
Jag var nöjd med min kropp innan jag blev gravid, jag var nöjd med min kropp när jag var gravid. Men jag var inte nöjd med min kropp efter förlossningen då jag fick massor med stora bristningar som var knallröda!
Jag smörjer in dem för det mesta, men fy vad det är svårt att komma ihåg det. Dem syns nästan lika mycket idag, men man märker att de blivit ljusare.
Men jag får skylla mig själv då jag är slarvig med krämen.
Men inte visste jag förr att kroppen skulle förändras så mycket efter en förlossning..
För 3 veckor sen satte jag på mig ett par tighta jeans som jag hade innan jag blev gravid. De var väldigt väldigt tighta men de var mina favvisar så jag tvingade mig på med dom.. Vet ni vad resultatet blev?
Bristningar vi låren! Ja, min kropp har förändrats på alla sätt och vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0