mitt lilla liv ♥

Hon må vara jobbig, skrikig, trotsig. Men hon är den bästa människan på hela jorden.
Hon är den människan jag kan döda för och ge allt till.
Hon är den enda människan i hela världen jag skulle vilja ha om jag skulle få välja.
Och hon är den enda i världen jag älskar så oerhört mycket!♥
Jag må inte ha gjort henne själv, men jag gjorde halva och killen i mitt liv halva. Hans grodyngel och mitt ägg, tillsammans blev det en Haley! Vår fina Haley!
Jag tror inte att ni förstår glädjen i det hela. Jag är så jälva lycklig, trots att jag ibland är stressad och tycker att läget är jobbigt. Men jag biter ihopa och älskar mitt liv!
Bara jag ser henne blir jag glad och lycklig i hela kroppen. Jag är nästan kär i henne ju!
Och hon är nog den mysigaste personen att puss! Åhh gud, jag älskar henne!♥


Mitt lilla liv, mitt allt!♥
(en av de nya bilderna jag tagit på Haley)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0