nörda Black Ops!

Har precis ätit en väldigt god thailändsk typ "förrätt". Eller ja, i thailand äter man det när som. Men om man ska kalla det för någon slags rätt är det mer som en förrätt. Jag fick bara för mig att jag skulle laga det. Inte till middag eller så, utan bara mer som snacks. Men Hampus hade tagit det helt fel och trodde att det var vår middag, för han åt sig riktigt mätt på det. Och det gjorde jag också, så jag ska inte säga något.
Så idag blir det ingen "ordentlig" middag, utan det fick bli vår middag.
Ska visa er en bild på det. Sjukt gott, men man får akta sig för det. För den innehåller rätt mycket fett!
Men att äta det lite då och då ska väl inte skada allt för mycket?
Visst ser det gott ut? Inte svårt att laga heller .
Nej, nu måste jag in och spela lite Black ops, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0