RESEFEBER .

Jag börjar få resefeber nu asså. Trots att det är typ 3 veckor kvar, så känns det ändå så nära.
Och trots att jag är sjuk så känner jag att jag snart kommer att bli frisk.
Och grejen är den att ju sjukare jag blir ju mer drömmer jag mig bort! Ovanligt eller vanligt?
Men som sagt så börjar jag få resefeber nu. Det beror mycket på att det är Haleys första resa, och sen så är det så att vi blir en mer i släkten. Jag får en kusin till! En pojke denna gången.
Så han kommer att vara jämngammal med Haley. Bra, då har hon någon att leka med. Och så har hon någon hon kan snacka med. Jag kommer att lära Haley thailändska, det är viktigt att kunna språk. Och i med jag är därifrån också så är det bra för henne att kunna det. Vi kommer antagligen att åka ner där flera gånger under hennes liv. Så lika bra att hon lär sig det.
Nu är frågan, ska vi käka kinamat eller?
Haley kan sova på alla sätt och vis! Bara hon får mat så är hon nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0