SÅ JÄVLA TRÅKIGT

Jag har så jävla tråkigt. Jag håller på att döö asså!
För er som inte visste så måste jag hitta på något varje dag. Måste alltid ha något att göra, annars så blir jag butter.. Och idag har vi inte gjort ett skit. Och kommer förmodligen inte att göra heller.
Fan, jag saknar Haley också. Jag vill ha hem henne nu! Även fast vi är hemma när hon är hemma så har jag ändå något att göra. Jag måste ju alltid ge henne tid vilket innebär att jag har något att sysselsätta mig med! Men nu kan jag inte det. Och städa det gjorde jag igår. Även fast här ser ut som skit idag igen. Men har bett Hampus plocka undan, men inte för att han har någon som helst eld i röven.. Så jävla surt att man ska behöva säga till en människa 10 gånger och dessutom behöva bli sur för att något ska hända.
Och sen när man är sur tycker inte han om det. Nej, det förstår jag med. Vem fan tycker om det liksom?! Inte jag iallafall.

Så jag funderar på att åka till mamma. Här hemma är så jävla mörk och jag får ont i ögonen av att vara här. Och här är tyst och jävligt tråkigt ..
FAAAAAAAN!
Hampus bara ligger där i soffan och bara gör absolut ingenting. Nej, jag åker till mamma!
Vi hörs under kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0