Sammanfattning av 2010

Har inte gjort en sammanfattning av förra året så tänkte göra det nu lite snabbt.

Nyåren till 2010 friades i thailand med släkt och vänner. ROLIGT!
När vi kom tillbaka till sverige så flyttade jag in hos mamma på riktigt igen.
Vi blev en familj, en liten men varm familj.
Jag fick reda på att jag var gravid i mitten av Februari. Och jag hade ställt in mig på att göra abort.
Ända tills jag visste att jag var i vecka 18 och insåg att jag inte kunde ta liv på någon som redan hade börjat bli en "människa". Jag och Hampus bestämde oss för att behålla det och göra det bästa av saken.
Jag förlorade mina "närmsta" vänner, men insåg vilka som var mina äkta.
Jag kämpade mig förbi en svår period. Jag ville inte förlora vänner pga min graviditet, vilket jag gjorde.
Men jag insåg att jag klarade mig.
Jag och Hampus flyttade hit i början av Juni och vi började att förberedda inför den nya familje medlemmen som skulle dyka upp inom snarast. I början av Augusti var det dags att födda. Jag var rädd men var så glad att det äntligen var dags.
Sen den 7e Augusti var Haley ute i den vilda världen. Och allt gick bra.
Hon var frisk och fin!
Kom hem från sjukhuset dagen efter, då började den lilla familjen på allvar. Blöjbyten, mat, läggdags rutinerna, vakna halva nätter osv.
Sen bokade vi en resa till Thailand. Haleys första resa alltså.
Och Haleys första jul firades hemma, med mormor och morbror.
Nyår firades i Skurup med vänner. Vilket var trevligt.
Sådär såg mitt förra år typ ut. Snabbt och enkelt!
haley nyfödd. Några timmar gammal .
väl hemma från thailand .
innan jag fick reda på att jag var gravid .
första magbilden. runt v. 20
första ultraljudet. v 20
andy .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0