solsidan & nu sängen.

Denise åkte hem för kanske en timme sedan. Vi har suttit och tittat på solsidan som Denise tipsa om. Jag har aldrig lagt något märke till den serien förr. Men den är riktigt bra!:thumbup:
Eller jag ska nog aldrig säga att jag aldrig tittat på den serien förr, för nu när vi satt och titta på serierna så insåg jag att jag faktiskt hade sett den. Och det bevisade jag för Hampus genom att berätta vad som hände. Tror ni att han tyckte det var spännande då eller? Haha!
Han trodde ju först att jag hade drömt det, men ofta jag skulle drömma om exakt allt som hände i serien och dessutom kunde berätta exakt vad som hände!? Nej, skulle inte tro det va?

Nu ska jag flörta med Blund och sova så sjukt gott. För om bara några timmar igen ska vi upp och besiktia Hampus bil. Undrar hur det går? Nervös är nog Hampus allt. Jag med för hans skull.
Och sen så ska Haley ta spruta också, och efter det drar jag med Denise in till Lund för hon skulle handla kläder. Och sen så kommer Mathilda och Cornelia hit. KUL!

Nu säger jag god natt!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0