SVAR

Älskar du Hampus?(anonym)


-Ja, det var väl ändå en riktigt dum fråga om jag får säga det själv.
Hade jag inte älskat honom hade jag inte varit tillsammans med honom, jag hade inte bott ihopa med honom och jag hade inte haft barn med honom då!
Trots att vi kan bråka och ha jobbiga dagar så finns det ingenting som säger att jag inte älskar honom. Ibland tvekar jag på om jag verkligen älskar honom. Och svaret får jag när jag är ifrån honom. Jag hade inte klarat en dag utan honom. Han är den människan som är allt och ingenting! En sådan människa bör man älska!
När jag behöver honom finns han där alltid, och när vi skojar och leker så är han ingenting! Då är vi mer som lek kompisar(: Vilket man måste ha!

Så du som ställt denna frågan, tänk igenom lite innan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0