SVAR

Hej jag heter Elin & vi bodde grannar när du bodde i skurup , när vi var små.
Vi "lekte" alltid när vi var små.
både din & min pappa hette anders.
Du kanske inte kommer ihåg mej , men jag kommer ihåg dig.
Kramar elin:)


- Hej Elin! Jag kommer ihåg dig. Det gör jag mer än väl. Kan till och med ditt efternamn, men vet dock inte hur man stavar till det. Hehe!
Jag kommer ihåg att din pappa hette Anders, och din mamma Tina? Eller har jag helt fel för mig.
Vi lekte med Tove och Tilda också. Om jag har rätt för mig?
Kul att du hitta till min blogg!
Kram !



Kommentarer
Postat av: Elin:)

Japp min mamma heter Tina.

La fleur är mitt efternamn :)

Har du msn ?

kramar Elin:)

2011-01-22 @ 17:47:57
URL: http://www.Elinsgladadagar.bloggplatsen.se
Postat av: Tove Nilsson

hej,

det är Tove som också bodde granne med dig som liten. Fick din blogg av Elin och tycker det är roligt att se dig igen :)

har du någon msn så vi kan prata mer utanför bloggen ? ;)

kolla ockås gärna in min blogg www.toveshappydays.bloggplatsen.se om du vill veta mer om mig för det var ju ett reält tag sen vi sågs sist, 5 år sen?

kram Tove Nilsson

2011-01-23 @ 20:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0