tankar

Det flyger runt en massa tankar i mitt huvud just nu. För varje dag som går så får jag panik av tankarna jag har. Det är tankar om skola, vilken skola och vilken linje jag ska läsa. Om jag ska läsa distans eller vanligt. Vad jag ska prioritera först, körkort eller nagel utbildning. Om jag kanske ska starta en webbshop under sommaren? Att hitta ett jobb jag verkligen trivs med. Om jag ska åka till Magaluf eller Ayia napa i sommar. Mamma betalar då  det är min 18 års present. Istället för brösten!
Brösten får jag vänta med eller spara pengar till själv.
Men vill jag och kan jag verkligen lämna Haley en vecka!?
Ja, det är bara så jävla svårt. Det är så komplicerat allt ihopa.
Men det ska väl gå tillslut antar jag.
såhär ser jag ut idag. ganska snygg eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0