thaimat

Nu är mamma påväg hem och då ska hon ställa sig och laga thaimat. Vi åt ju thaimat igår också, men det var ju inte mammas egna.. Men idag blir det mammas egna, och gud så gott det ska bli. JAG ÄLSKAR MAMMAS MAT!
Ja, jag gör faktiskt det. Jag älskar den snuskigt mycket. Om ni bara visste vilken kock min mamma är så.
Och Hampus lär komma vilken minut som helst. Jag saknar honom så!
Och sen så snöar det ute igeen! Fan vad äckligt asså. Jag vill ju inte ha mer snö. Och jag vet att det finns andra som inte heller vill ha mer. Men men, skitsamma vi åker snart till THAAAAILAND!
Vi löste problemet med biljetterna idag. Bokade helt nya, så nu har vi direktflyg både fram och tillbaka för lite mer pengar. Men det är det värt. De snackar thailändska också, för det är thailändskat bolag;)
Ja, jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0