VÄRDELÖS!

Asså kommer ni ihåg att jag skrev för nån vecka sen att jag skulle bli mer aktiv och slänga upp fler dagens outfit bilder. Men vet ni vad? Jag är fan värdelös på det!
Jag blev ju bättre i typ 2 dagar något, sen så sket det sig igen. Jag försökte verkligen. Men sen när Hampus börja jobba och jag sov långa dagar och inte hade något "speciellt" på mig, så kändes det bara helt värdelöst att ta en "dagens outfit" bild liksom.
Visst att jag kan ta lite roliga bilder då och då. Men man hinner inte tänka på det så mycket när man mest umgås med en liten bebis.
Och ibland orkar jag inte lägga in bilderna på datorn direkt. Så även det är orsaken till det hela. Varför mina inlägg bara är så jävla tråkiga.
Och ibland är jag så jävla duktig med videoinläggen, men ibland så orkar jag bara inte att gå in där, spela in och inte veta vad jag ska snacka om överhuvudtaget.. Ja, ni fattar nog vad jag menar. Eller?
Men jag lovar er att jag ska bättra mig. Och fortsätta med det. Ända fram tills vi ska åka till Thailand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0