Zac Efron & Vanessa Hugens

Såg i tidningen bildextra att paret från High school musical gjort slut.
Vilket ledde mig till att köpa tidningen. Där stod något om att Zac varit otrogen med Ashley Tidsel eller vad hon heter eller hur det stavas!
Bryr mig inte heller.
Och det gjorde iallafall att jag blev ännu mer nyfiken. Men jag läste om att det inte var någon otrohet i det hela. Alltså var inte otrohet den anledning de gjorde slut för.
Utan de hade nåt sitt slut. Jag är faktiskt hemskt ledsen. Jag trodde ändå att de paret inte skulle vara som många andra hollywood. Utan att de skulle klara sig med varandra, att det skulle gifta sig, skaffa barn och leva tillsammans. Trots att det självklart finns svackor.
Men tydligen inte. Att det gör mig så ledsen är för att jag bokstavligt älskade de paret! De var som gjorda för varandra. Och redan i första filmen av High school musical så tyckte jag att de var så perfekta för varandra!
Så lite ledsen är jag. Och det är säkert många andra som är de för deras skull. Finns många fans runt omkring som faktiskt tycker samma sak som mig!
De var fina tillsammans!
De var som gjorda för varandra.
Men vad gör man nu? Önskar de all lycka till?

Ja, jag önskar de båda all lycka till och jag hoppas att de hittar tillbaka till varandra!;) Haha!
Nej, men om de inte skulle bli tillsammans igen så hoppas jag att var och en av dem hittar den "rätta".



Kommentarer
Postat av: Simone H

han är verkligen fin :)

2011-01-14 @ 17:08:16
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0