4e juli 2011

God förmiddag♥

hoppas att allt är bra med er. Med mig är det bra:)
har precis gått upp nästan. men inte precis vaknat dock.
haley var snäll idag och somnade om 2 gånger tills runt 11. Så jag har fått sova ut lite längre idag.
sitter här i hampus lägenhet. han jobbar dock. och haley leker med pappas fjärkontroller.
hon är väldigt duktig på att ta efter vad andra gör. och blir jätte ledsen när man säger till henne om något och det gäller minsta lilla man säger till henne.. en känsloladdad bebis, verkligen! & när man väl ser henne så ledsen så kan man ju inget annat än att få dåligt samvete och trösta henne. vet att man ska vara ganska stark i sig själv när man säger till om något som inte inte får lov att göra. men en dag kanske jag kan bli stark när det gäller att säga till om något. vem vet? vill man så kan man!

aja, nu ska jag städa undan här lite åt honom. sen se om jag har fått någon post. borde få det idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0